Kinijos GP: “Mercedes” triumfas ir likusios rikiuotės rezultatų apžvalga

Laimingiausias  žmogus Formulėje-1 šį savaitgalį yra Norbertas Haugas. Atsižvelgiant į pradėjusius sklisti gandus dėl ekipos ateities ir, tikėtina, augusį spaudimą „Mercedes“ autosporto vice prezidentui – ši pergalė geriausia, kas galėjo nutikti, bent kuriam laikui padėsianti nuraminti komandos vadovybę. Stiklinė vandens su ledukais dykumos vidury. Rosbergui ir jo tėčiui (Keke Rosberg, 1982 F-1 pasaulio čempionas – aut. past.) tai svajonės išsipildymas . Taigi, triumfas „Mercedes“ stovykloje, turėsiantis įkvėpti pasitikėjimo ir papildomos motyvacijos. Ar ekipa dar pakovos dėl pergalių šiemet? Be jokios abejonės taip.

„McLaren“ ekipa turėtų būti patenkinta. Nors prieš varžybas sau kėlė tikslą kovoti dėl pergalės, tačiau J. Buttono antroji ir L. Hamiltono trečioji pozicijos neturėtų nuvilti. Komandos vadovai supranta, jog su kiekvienu etapu jų persvara prieš konkurentus gali būti vis mažesnė, todėl dabar būtina realizuoti turimą pranašumą ir didinti atotrūkį turnyrinėje lentelėje. Nepavykus nugalėti praėjusiame etape, šį kartą M. Whitmarshas gali atsipūsti. Paskutiniųjų ratų metu susigražinę pozicijas ant podiumo, L. Hamiltonas ir J. Buttonas pirmauja asmeninėje, o „McLaren“ 24 taškais lenkia „Red Bull“ komandinėje įskaitoje.

„Red Bull“ šį sykį daugiau dėmesio skyrė skirtingų bolido modifikacijų testams nei kovai dėl pergalės. Žinoma, ekipa norėjo atsidurti ant podiumo, ir lenktyninis tempas galbūt tam suteikė galimybę, tačiau greičio trūkumas tiesiojoje neleido prasibrauti pro lėtesnius varžovus ir užlipti ant podiumo. Vis dėlto, kai antrąją ir tryliktąją pozicijas teskiria vos vienas sustojimas techninio aptarnavimo zonoje – tai dar ne pats blogiausias variantas, ypač S. Vetteliui. Šis visą savaitgalį buvo priverstas kovoti su slystančiu bolido galu stabdymo zonose ir buvo per plauką nuo K. Raikoneno likimo, per tris ratus praradusio dvyliką pozicijų. „Lotus“ čia atvykusi kovoti dėl pozicijų ant podiumo, klaidingai pasirinko dviejų sustojimų laikus Kimio atžvilgiu. Per anksti pakeistos padangos ir Sebastiano spaudimas lenktynių pabaigoje pribaigė Raikkoneno padangas ir šis labai greit nusirito į dugną. Nepaisant gero rezultato kvalifikacijoje komanda turi tenkintis tik šeštąja R. Grosjeano vieta, kuriam tai yra geriausias rezultatas kolkas trumpoje Formulės-1 karjeroje.

„Ferrari“ stovykloje įvairios emocijos. Alonso vos devintas, o Massa ir vėl be taškų – tryliktas. Vis dėlto Fernandas po lenktynių teigė, jog buvo greitesnis už „Williams“ ir „Lotus“ finišavusius prieš jį, o tai jau yra geras ženklas „Ferrari“ gerbėjams. Massa  irgi neslepia, jog galėjo kovoti dėl aukštesnių pozicijų. Panašu, jog komanda po truputį pradeda suprasti bolidą, kadangi tempas lenktynių režimu, bent Alonso atveju, nebuvo ženkliai prastesnis nei lyderių. Tad galbūt jau po mėnesio, grįžtant į Europą, galime tikėtis ir dar vienos komandos, prisijungiančios prie kovos dėl pergalės. O tai tikrai nenuviltų.

„Williams“ ir vėl nuvažiavo puikias lenktynes. Tiek P. Maldonado, tiek B. Senna išvengė incidentų visų lenktynių metu ir pasinaudodami konkurentų nesėkmėmis sugebėjo finišuoti septintoje ir aštuntoje pozicijose. „Sauber“, po triumfo Malaizijoje ir daug žadančios kvalifikacijos šeštadienį turėjo nuryti karčią piliulę išsivešdama vos vieną tašką. Komanda neblizgėjo lenktynių metu ir nesugebėjusi tinkamai pasirinkti taktikos prarado galimybes kovoti dėl aukštesnių pozicijų. „Force India“ ekipa, pripažinusi, jog pagerėjimo tikisi tik Ispanijoje, nesukūrė stebuklo sekmadienį. P. Di Resta vienuoliktoji pozicija buvo maksimumas, ką jie galėjo pasiekti.

Neįtikėtinas etapas nuo pradžių iki galo su labai gražia pabaiga. Ar galime kažko panašaus tikėtis jau šį sekmadienį Sakhire? Apie tai skaitykite ketvirtadienį, o kolkas, gero poilsio, F-1 fanai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *