10 įdomiausių 2018 metų LT elektroninės avangardinės muzikos scenos leidinių šiai dienai

Ši savaitė man buvo kaip viena įdomi patirtis. Jos metu buvau pasinėręs vien į kreivą Lietuvišką elektroninį garsą visu kūnu ir visa siela. Perklausiau vos ne 30 šios serijos leidinių, o kai kuriuos net iki tokio lygio, jog bandcampas nebeleido įrašo klausyti nemokamai. Šis 10-ties punktų sąrašas – nereitinguotas, o išdėliotas abėcėlės tvarka, nes visi […]

“VISA TA” Anykščiuose: kuomet nykštukas yra didysis gerasis milžinas

Turbūt puikiai žinote posakį „kada žmogus planuoja – Dievas juokiasi“. Liepos 22-24 savaitgalis buvo apsibrėžtas juodai su tikslu apsilankyti daug žadantį ir ambicingą debiutą – pirmąjį Lietuviškos industrial muzikos festivalį AREA. Tačiau prieš tai aš lankiausi su Grėte Positivuse… O ten kas vyko, net per išpažintį gėda būtų pasakoti. Tad, taip, kaip niekam kitam man […]

„Drevinė pušis“ – Utenos avangardistų medis į mistinius potyrius

Audrius Šimkūnas ir Jurgita Žvinklytė tai gilių ir plačių kūrybinių šaknų menininkai nuo gimimo įleidę savo syvus Utenoje. Audrius yra žinomas kaip idėjinis žmogus tokių grupių kaip black metal banda „Zpoan Vtenz“, avantgardinis projektas „SALA“, pagan black metal grupsas „POCCOLUS“ ir pan. Gi Jurgitos sfera apima performansą, Fluxus, dailę ir t.t. Abu jie yra contra-mainstreamiški, ieškantys ir […]

Alas23 („Sala“): „Taip, man fieldrecording yra muzika, tačiau lygiai taip pat jis gali būti ir mokslas ar garso skulptūra“

„Sala“ – tai eksperimentinės, psichodelinės, „šamaniškos“ ir, ko gero, daugiau nei vien tik muzikos projektas iš Utenos. Startavo jis (dokumentaliai) 1999 metais, kuomet buvo išleistas pirmasis self-release‘as pavadinimu „Alas“. Su laiku „Sala“ sumeistravo beveik tuziną selfrelyzų, bei keletą leidinių išleistų leidykloje „Autarkeia“. Toliau tekste – pokalbis su alas23 apie tai kuo dabar gyvena „Sala“, tai – Fieldrecording.