Naujasis Baltijos Šokis’17 sekmadienis: maudynės šampano pursluose (2 spektaklių mini apžvalgos)

Na, ir sekmadienį buvo pamatyti du šokio spektakliai. Vienas kaimynų lenkų, kitas ekspresyviųjų portugalų – du visiškai skirtingo temperamento poliai. Ir, na, nieko nuostabaus, kad abu totaliai kitoniški – tiek savo atlikimu, tiek pobūdžiu, tiek, galų gale, stilistika, bei žinoma, nuotaika. Nors juose ir buvo galima aptikti bendrą humoro gaidelę, tačiau išpildymu ir šiaip įspūdžiu […]

Naujasis Baltijos Šokis’17 šeštadienis: sovietinė Ukraina, mirties kvapas ir Dvasia Šarvuose (3 spektaklių mini apžvalgos)

Šeštadienio startas buvo duotas su choreografo Antono Ovčinikovo iš Ukrainos darbu „De.sinchronizacija“ Menų Spaustuvės Kišeninėje salėje. Labai smagus, mielas, jaukus ir šiltas pasirodymas. Taip, netgi tiek padlaižingų epitetų, bet jis to vertas! Šokėjas judėjo mažai, tačiau daug, trimis kalbomis (ukrainiečių, rusų ir anglų) kalbėjo ir bendravo su žiūrovais. Spektaklio tema iš ties paprasta – apie […]

Gaida XXIV: Roberto Henke kosminė odisėja ir „Max Black“ elito teatras (3/3 dalis)

Nors šiuolaikinės, modernios, eksperimentinės ir visokios panašios muzikos festivalis „Gaida“ jau praūžė prieš savaitę, bet jo įspūdžiai neapleidžia iki šiandien. Jau turėjote progos, sugerti Jorio spalvingus įspūdžius iš ten, tačiau jaučiu pareigą pateikti ir savuosius. Juolab, kad tie du mano aplankyti performancai (būtent, kad tai daugiau nei koncertai) buvo tie vieni iš trijų kertinių iš […]