Andriaus Mamontovo „Degančios akys“ Telšiuose: saulės spinduliais išpuošti nauji kūriniai ir ouldskūlinių hitų tranzas

„Marijus Mikutavičius „Degančios rankos“, Andrius Mamontovas „Degančios akys“. Neramiai laukiu, kurį organą paskutinėje dainoje degins Sel.“ – taip savo Facebook paskyroje rašė Ramūnas Zilnys. Kaip visada Lietuviškosios estrados scenoje – mįslės ir intrigos. Ir nors mano meilė Andriui Mamontovui pastaruosius kokius 7 metus yra kiek pravėsusi (estafetę iš jo perėmė „Depeche Mode“, „Swans“, Alicia Keys […]

Mėnuo Juodaragis XV: kur dingo magija?

Atvykus į Zarasus mūsų iki lūbų nukrautą mašiną pasitiko kaip minimum valandos ilgumo eilė. Gi aš žinodamas, kad Šiaurinėje scenoje gros mano draugai ir kraštiečiai „Sala“ šokau prie bagažinės ir palikęs kompaniją mašinoje su sėkme, patraukiau prie paradinių vartų.

„Karklė‘12“: didžiausias vasaros siurPrizas

„Mumiy Troll“, Andrius Mamontovas, Somov su Jazzu, „Lemon Joy“, Markas Palubenka – visi jie ir likę kiti buvo jau kultu šią vasarą betampančiame festivalyje „Karklė“. Renginys šis dar visiškai jaunas – pamenu, primą kartą į jį dėmesį atkreipiau pernai, kuomet jis buvo rengiamas viso labo antrą kartą, bet tą kart nugalėjo kitas pajūrio kurortas – „Satta Outside“.

Gatvės Muzikos Diena 2012: muzika, saulė, šokiai ir kitos gegužinės

Berods po dviejų metų, kurių metu GMD vyko ar pliaupiant lietui, ar gaubiant darganos debesims – vėl pražydo saulė. Šį kartą šildė nebe vien šypsenų surakinti dantys ir nuoširdžiai atliekami koveriai po skėčiais, bet ir giedras, saulėtas dangus. Nors savaitės eigoje viskas krypo link to, kad nuo karmos nepabėgsi (oras buvo gūdus). Bet štai išaušo Gegužės 19-toji ir Lietuva gavo pavasariškos idilės dovaną.

Andrius Mamontovas „Elektroninis Dievas“: atgal prie šaknų?

Štai ir naujas jau net 30-tas kaip kūrėjo ir 18-tas kaip solo atlikėjo albumas iš Andriaus Mamontovo stovyklos. Pieš tai sekęs „Geltona Žalia Raudona“ buvo eksperimentinis koncepcine prasme. Šįkart vėlgi įdomu – skambus pavadinimas „Elektroninis Dievas“, nemažai žadantis singlas „Rudenio Vėjas“, bei Mamontovo teiginys, kad stilistiškai albumas bus panašus į pirmus jo solo darbus, t.y. “Pabėgimą” ir “Šiaurės Naktis. Pusė Penkių”. Lauk minorinių gaidų, depresovų tekstų ir šiaip back to the roots! – tarsi sakė jis.