Per šį, praeitą, savaitgalį aplankiau visus šokio spektaklius išskyrus vieną – „Duetas, kuris buvo“, kurį sušoko Ula ir Bartė Liagaitės (Lietuva). Gi penktadieninis Agnietės Lisičkinaitės ir AIROS šokio teatro (Lietuva) „Z+“ šokis nebuvo mano tipo ar, tiksliau, ne to vakaro nuotaikai. Tad sumoje aprašysiu 3 šokio spektaklius ir pirmasai iš jų – sausakimšame Nacionaliniame Dramos Teatre šokio trupės „Les ballets C de la B“ (Belgija) atliktas „nicht schlafen“.
Sunku nupasakoti koks buvo „Vilnius Mama Jazz“ spalvingas, nuotaikingas, muzikalus ir tiesiog šarmingas. Vakar Kongresų Rūmuose įvyko jo uždarymo koncertas su Avishai Cohen Trio. Ir jį buvo lygiai taip pat sunku praleisti, kaip, kad skaudu neišgirsti Marius Neset šeštadienį (Na, už „Manchester United“ komandos futbolo mačą (kuris vyko koncerto metu) man svarbesnės, ko gero, tik gražios […]
Lapkričio 20–23 dienomis sostinėje vyks keturioliktasis tarptautinis džiazo festivalis Vilnius Mama Jazz. Kasmetinis renginys startavo 2002-taisiais metais ir debiutas buvo pažymėtas išties įspūdingai – grojo jame atlikėjai net iš keleto kontinentų, bei tokių šalių kaip Japonija, JAV, Rusija, Austrija, Švedija, Nyderlandai, Suomija, Prancūzija. Nesunku buvo suprasti, kad festivalio organizatoriai į savo veiklą žiūri ambicingai ir […]
Per beveik savaitę trukusį tarptautinį šiuolaikinio šokio festivalį „Naujasis Baltijos šokis“, kuris baigėsi šiandien, dalyvavo 19 trupių iš 18 valstybių: galėjome matyti tautiečių, kaimynų, svečių iš Belgijos (didelis dėmesys skirtas flamandų šokiams) ar tolimosios Kinijos pasirodymus. Nustebinti turėjo ir dvi premjeros: urbanistinio šokio teatro „Low Air“ „Šventasis pavasaris“ ir „Auros“ „Monstrai“. Savo akimis pavyko pamatyti […]
Be galo geri metai buvo… Dėl koncertų, pasirodymų, festivalių ir šiaip reivas snigo tiesiog kaip saldainiais! Ta proga lendam iš top-10 rėmo ir simboliškai jūsų dėmesiui – 13 renginių, kurie šiais metais buvo šokliausi, trankiausi, šilčiausi ir, aišku, beprotiškiausi geriausia šio žodžio prasme.
Neišvengiamai viena data šventinių renginių maratone buvo paskirta teatrui. Ir beabejo, kurio gi kito kūrinį stebėjome, jei ne Oskaro Koršunovo.